Promo

prirodni materijali

Ekološko prihvatljivi pokloni za promociju

Ekološko prihvatljivi pokloni za promociju

Održivi proizvodi imaju određene karakteristike jer donose društvene, ekonomske i ekološke koristi bez nanošenja štete javnom zdravlju i okolišu tijekom svog životnog ciklusa

Otkako su potrošači postali društveno osviješteni, pokazalo se da je održivost postala vrlo značajna za poduzeća diljem svijeta. Mnogi popularni brendovi počeli su se fokusirati na održive proizvode, a ostali pokušaju da slijede tome trendu. Potrošači očekuju od svojih omiljenih marki da im ponude proizvode, koji se mogu koristiti dugoročno bez nanošenja štete okolišu.

Situacija stoga nije drugačija ni u industriji promotivnih proizvoda. Čini se da potrošači imaju pozitivnije mišljenje o tvrtki koja daruje održive i ekološki prihvatljive proizvode. U studiji koju je proveo Advertising Specialty Institute, izvijestilo se da gotovo polovica kupaca ima povoljnije mišljenje o promotorima, koji daruju ekološki prihvatljive promotivne proizvode.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

To znači da ne morate nužno ulagati u skupe brendirane promotivne proizvode kako biste impresionirali svoje kupce. Isti dojam možete steći i korištenjem održivih poslovnih poklona za promociju. Osim toga, čini se da nije samo mlađa generacija ta koja kupuje održive proizvode. Posljednjih godina i stariji ljudi više kupuju ekološki prihvatljivije proizvode.

Stoga pročitajte ovaj članak da biste saznali što su točno održivi promotivni proizvodi i kako ih možete uključiti u svoje marketinške strategije.

Što su održivi promotivni proizvodi?

Održivi proizvodi imaju određene karakteristike jer donose društvene, ekonomske i ekološke koristi bez nanošenja štete javnom zdravlju i okolišu tijekom svog životnog ciklusa. Održivi proizvodi ostaju ekološki prihvatljivi, od početnih sirovina od kojih se proizvode do konačnog odlaganja kada se više ne mogu koristiti.

Općenito, ovi proizvodi su izrađeni od prirodnih materijala i mogu se reciklirati. Kao i svaki drugi proizvod, održivi proizvodi mogu se koristiti i za darivanje. A kao i druge promotivne artikle, održive proizvode možete također označiti s logotipom svoje marke i koristiti ih za promociju svojeg brenda.

Neki popularni održivi pokloni za promociju:

Uzlazni trend u održivim i ekološki prihvatljivim proizvodima potaknuo je tvrtke da više ulažu u održivost svojih proizvoda. No, neke tvrtke pokušavaju plasirati svoje proizvode kao održive iako to nisu. Stoga morate biti oprezni pri odabiru održivih promotivnih proizvoda za svoje poslovanje.

Održivi proizvodi izrađeni su od prirodnih materijala poput pamuka, pšenične slame, bambusa i konoplje. Ovi prirodni materijali su biorazgradivi i mogu se razgraditi bez oštećenja ili onečišćenja okoliša.

U nastavku su predstavljeni neki od najpopularnijih održivih proizvoda koje možete koristiti u promotivne svrhe. Svi ti proizvodi mogu se izraditi i kao personalizirani pokloni.

Reciklirane vrećice za otpatke

Upotreba recikliranih vrećica za otpatke uobičajena je u trgovačkim centrima. Te su najbolji način s kojim pokažete da ste društveno odgovorna organizacija koja potiče korištenje održivih i ekološki prihvatljivih proizvoda.

Stoga, svojim kupcima možete distribuirati reciklirane vrećice za otpatke označene vašim logotipom i kontakt brojem. Izbjegavajte označavanje proizvoda s previše informacija ili previše marketinškog sadržaja.

Staklena boca za piće

Boca za piće jedan je od najkorisnijih promotivnih proizvoda jer se stalno koristi. Vaš logo možete ugravirati na staklenu bocu za piće s poklopcem od nehrđajućeg čelika.

Štoviše, možete birati različite materijale, dizajne, oblike i boje te tako dizajnirati atraktivne boce za piće koje ćete pokloniti svojim kupcima i tako im pokazati da ih cijenite.

Reciklirana bilježnica i olovka

Još jedan popularan i isplativ održivi promotivni proizvod je reciklirana bilježnica i olovka.

Prekrasno izrađena u smeđoj i crnoj boji, reciklirana bilježnica s biorazgradivom kemijskom olovkom može biti izvrstan poklon za promociju za vaše kupce. To je jeftin promotivni proizvod s dugim vijekom trajanja.

Torba bez PVC-a

Torba bez PVC-a je izvrstan izbor za brendiranje vaše marke. Vaši kupci će voljeti nositi izdržljivu torbu, napravljenu od prirodnih materijala i označenu s logotipom vaše marke i kontakt brojem.

Takve ručne torbice i torbe za prijenosna računala djeluju i kao putujuća reklama. Posjednici će tako reklamirati vašu marku gdje god krenu s vašom promotivnom torbom.

Odjeća od organskog pamuka

Odjeća je najpopularniji i najučinkovitiji održivi promotivni proizvod koji može stvoriti pozitivnu sliku vašeg proizvoda ili usluge u svijesti vaših kupaca. Možete nabaviti jeftine majice od organskog pamuka za brendiranje logotipa vaše tvrtke.

Majice označene s imenom vaše marke također djeluju kao putujuća reklama. Ljudi koji nose promotivnu odjeću reklamiraju vašu marku gdje god idu.

Kako odabrati najbolje održive promotivne proizvode?

Odabir odgovarajućeg održivog promotivnog proizvoda ključan je za uspjeh vaše marketinške strategije. Praćenje trenda održivih i ekološki prihvatljivih proizvoda nije dovoljno ako želite privući više kupaca i stvoriti pozitivnu sliku o svom poslovanju u njihovim mislimMorate biti oprezni u odabiru održivih proizvoda. Na primjer, morate paziti na kvalitetu promotivnog proizvoda. Također, mora proizvod biti praktičan kako bi ga vaši klijenti mogli redovito koristiti.

U daljnjem tekstu vam stoga dajemo nekoliko savjeta kojih se trebate pridržavati pri odabiru održivih promotivnih proizvoda.

Dajte prednost kvaliteti nad količinom

Pobrinite se da svojim kupcima pružite kvalitetan proizvod kao nagradu. Nije važno koliko ljudi prima te poklone za promociju. Ključno je ostaviti pozitivan dojam na svakog primatelja, a to je moguće samo uz kvalitetne proizvode.

Stoga, prilikom odabira održivih proizvoda uzmite u obzir kvalitetu proizvoda. Vaši kupci zaslužuju kvalitetne održive proizvode. Zato ih nemojte rastužiti.

Nemojte označavati proizvod s previše informacija

Vaš promotivni proizvod ne smije biti označen dugim promotivnim sadržajem, jer ga nitko neće čitati. Promotivni artikl označen logotipom vaše tvrtke i kontakt brojem sastoji se od više nego dovoljno informacija.

Nije potrebno označavati promotivni proizvod podacima o vašoj tvrtki. To također, ostavlja loš dojam na primatelje.

Sažetak!

Industrija promotivnih proizvoda svjedoči transformaciji u području potražnje kupaca, zahvaljujući popularnosti održivih proizvoda. Studije potvrđuju da potrošači imaju pozitivnije mišljenje o organizacijama koje koriste održive brendirane poklone za promociju.

Proizvedeni od potpuno prirodnih materijala, biorazgradivi proizvodi postaju sve popularniji diljem svijeta. Čini se da su potrošači spremni platiti više za organske proizvode u usporedbi s neorganskim proizvodima. Stoga, ako planirate odabrati promotivni proizvod za brendiranje, razmislite o održivim proizvodima. Jeftine održive poklone za promociju možete dobiti i online od dobavljača.


Izdvojeno

Reci što misliš!