Promo

samo nebo granica uz dobar tim

Jeste li znali da je jedan od lidera na tržištu poslovne edukacije upravo ova osječka tvrtka?

Jeste li znali da je jedan od lidera na tržištu poslovne edukacije upravo ova osječka tvrtka?

Iako jedan od pionira na tržištu poslovne edukacije, jedna osječka tvrtka i dalje uspijeva održavati lidersku poziciju

Kada bi se ljude upitalo za koje uspješne kompanije na području Osječko – baranjske županije znaju, većina njih bi najvjerojatnije počela nabrajati najveće tvrtke poput Žita i Saponije te poznate informatičke tvrtke koje se često spominju u medijima. Međutim, na popisu malih uspješnih osječkih kompanija smjestila se i jedna za koju možda i ne zna prevelik broj Osječana, a koja već gotovo 15 godina uspješno posluje i iza koje stoje brojni uspješni projekti.

Riječ je o osječkoj tvrtki Mirakul koja je bila jedan od pionira na tržištu poslovne edukacije, a danas se može pohvaliti liderskom pozicijom. S fokusom na edukaciju i poslovno savjetovanje poduzetnika i managera, tvrtka se uspješno bori s jakom konkurencijom, a edukacije iz područja managementa, marketinga, prodaje, financija, ljudskih potencijala, project management te odnosa s javnošću u Mirakulovoj organizaciji pohađalo je na tisuće ljudi. Tvrtka je na svom početku bila usmjerena na izdavanje besplatnog poslovnog časopisa BIZdirekt kojeg je primalo 12.000 vodećih poduzetnika i managera u cijeloj Hrvatskoj, a danas se s fokusom na edukacije trudi zadržati lidersku poziciju.

Iako se edukacije ne održavaju u Osijeku, već u Zagrebu i putem online platformi, zaposlenici u malom osječkom uredu itekako rade velike stvari. Velik broj sugrađana nije upoznat s poslovnim uspjehom tvrtke, a na pitanje je li za kompaniju prije dolaska u nju znala Nataša Šalamun, voditeljica Edukacijskog centra, odgovara: „Prije dolaska u Mirakul živjela sam u Zagrebu i radila kao voditeljica edukacija u Tisku i, iako sam bila u toj branši, moram priznati da nisam bila upoznata s time da je sjedište tvrtke Mirakul u Osijeku. Bila sam upoznata s projektima koje rade i poznavala sam velik broj ljudi koji su tada pohađali Mirakulove edukacije, ali s obzirom na prisutnost Mirakula na zagrebačkoj poslovnoj sceni, nisam ni pomislila da je riječ o osječkoj tvrtki. S obzirom na moju ljubav prema Osijeku, iznimno sam bila sretna kada sam se pridružila malom timu koji radi velike stvari.“

A na pitanje što je to točno što radi u poslu, Nataša nastavlja: „Moja poslovna strast su ljudski potencijali i edukacije i to je ono što spajam na svom poslu. Organiziram postojeće edukacije, razvijam i realiziram nove projekte, kontinuirano tražim nove stručnjake, ali brinem i o postojećima. Sudjelujem u svim marketinškim aktivnostima tvrtke, a sveprisutna situacija uzrokovana pandemijom koronavirusa 'bacila' me u nove projekte vezane za razvoj digitalnog poslovanja tvrtke. Prilike koje na poslu imam su brojne (od usavršavanja i razvijanja do kvalitetnog networkinga), a izazov 'hendlanja' posla čiji je konačni rezultat u Zagrebu više ni ne doživljavam kao prepreku jer je sve toliko uhodano da ponekad zaboravim na dislociranost tvrtke. Žao mi je što velik broj mojih poznanika zapravo nije upoznat s tvrtkom u kojoj radim jer mislim da se radi zaista sjajan posao.“

Priliku za osobni i profesionalni razvoj u Mirakulu dobio je i Marko Šestanj, stručni suradnik za prodaju i marketing, koji za svoje poslovno iskustvo ističe: „U Mirakul sam došao direktno s fakulteta i kroz tri godine rada imam konstantnu priliku napredovati kao zaposlenik, a dodatno sam se izradio i kao osoba. Privukla me atmosfera jedne male obitelji, kao i suradnje s ljudima od kojih se može puno naučiti.  Fleksibilno radno vrijeme, razumijevanje za obaveze iz privatnog života i briga za zaposlenike je nešto s čime se može pohvaliti svaki član naše firme. Educirao sam se na našim edukacijama iz područja digitalnog marketinga, a sada imam priliku koristiti stečeno znanje u svakodnevnom radu.“

Sveprisutna pandemija koronavirusa utjecala je i na poslovanje Mirakula, ali kako su prijetnje i izazove pretvorili u poslovne prilike, Krešimir Šimac, direktor tvrtke, ističe: „Vrlo brzo smo shvatili da će situacija s koronavirusom zahtijevati, kako od društva u cjelini, tako i od poduzetnika prilagodbu na svim razinama. Sama kriza nije utjecala puno jer je našim klijentima poslovna edukacija nužna kako bi ostali kompetitivni i svjesni su da moraju jako puno ulagati u obrazovanje svojih zaposlenika. Međutim, kada je Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio odluku o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, kompletan posao nam je stao, kao i mnogim drugim tvrtkama u različitim djelatnostima. Preko noći smo se našli u situaciji da se zapitamo kako dalje. Jedina šansa koju smo imali da nastavimo poslovanje i ponudimo klijentima nastavak usavršavanja je da razvijemo kvalitetne online edukacijske programe. Sveukupno smo, od trenutka kad smo odlučili kompletno poslovanje digitalizirati, u roku od tri tjedna izabrali najbolje tehničko rješenje i pripremili preko 30 online edukacijskih programa. Danas je tih edukacija daleko više, a osim toga uveli smo i hibridna događanja na kojemu polaznici biraju žele li pratiti edukacije uživo u Zagrebu ili live prijenos s lokacije koje žele. Cijeli Mirakul tim u suradnji s predavačima odradio je zaista fantastičan posao.“

Više informacija o tvrtki Mirakul, njenim projektima te preostalim članovima tima možete pronaći ovdje. Mirakul je samo jedna u nizu tvrtki koja je dokaz da je samo nebo granica ako se složi dobar tim pa onda čak i nepredviđene situacije, dislociranost ili nešto treće neće biti velika prepreka za poslovni uspjeh!


Izdvojeno

Reci što misliš!