Promo

zahvala za doprinos prodajnim rezultatima

Ivica Škojo primio osobno priznanje iz ruku vlasnika Suzukija

Ivica Škojo primio osobno priznanje iz ruku vlasnika Suzukija

Krajem svibnja osječki je poduzetnik i direktor Automobila Škojo, Ivica Škojo, tijekom susreta u Budimpešti, primio pismo zahvalnosti iz ruku Osamu Suzukija, vlasnika i predsjednika Suzuki Motor Corporationa.

U skladu s tradicionalnom japanskom radnom etikom, vlasnik velike automobilske kompanije sa plasmanom na gotovo svim svjetskim tržištima, osobno se posebnim priznanjem zahvalio čovjeku koji na hrvatskom tržištu doprinosi prodajnim rezultatima marke Suzuki.

Također, tijekom primopredaje priznanja apostrofiran je i rad kompletne logistike tvrtke Automobili Škojo na iznimno uspješnoj organizaciji godišnje manifestacije Suzuki Driving Days. Prošle godine je na tom, sad već tradicionalnom okupljanju vlasnika i simpatizera Suzukijevih automobila i motocikala u Osijeku, obavljeno 424 testne vožnje tijekom dva dana, a ove godine čak 711 testnih vožnji unatoč lošem vremenu.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

To su rezultati koje ne može ostvariti nitko u regiji. A vlasnik Suzukija očito precizno prati rad i zalaganje, te stupanj kreativnosti kod komunikacije s potencijalnim kupcima i angažman na razvoju zajednice koju tvore ljudi povezani istom markom automobila koje voze.

Osamu Suzuki ima 89 godina i danas je jedan od najdugovječnijih lidera u automobilskoj industriji. U Suzukiju se zaposlio 1958., a od 1978. je na čelu kompanije. Iznimno je zaslužan za širenje proizvodnje i prodaje malih gradskih automobila po cijelom svijetu. Doveo je Suzuki u Australiju, Novi Zeland, Pakistan, čak na Filipine i Tajland, a u Indiji je promijenio cijelo tržište automobila i snažno utjecao na razvoj indijske auto industrije. Za taj je pothvat odlikovan i jednim od najviših civilnih odlikovanja koje dodjeljuje indijska vlada.

Čovjek takvog poslovnog iskustva i mudrosti učinio je Suzuki markom koja temeljito i gotovo posvećeno brine o svojim partnerima, čak i na malim tržištima kakvo je hrvatsko. I praktično prikazuje kako u konkretnim poslovnim odnosima funkcioniraju japanski kodeksi časti, do te mjere korektno da vlasnik i predsjednik kompanije bez zadrške osobno zahvaljuje partneru na trudu da poveća dosege njegova posla. Riječ je o potpuno predanoj, čistoj ljubaznosti, stvarnoj zahvalnosti koja je Ivicu Škoju i sve zaposlenike Automobila Škojo kratkotrajno ganula, a dugoročno sigurno promijenila i podučila poslovnim vrijednostima što proizlaze iz poniznosti.


Izdvojeno

Reci što misliš!