Podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na poslovnom slučaju Muzeja vučedolske kulture iz Vukovara
Počevši od ožujka ove godine, studenti 3. godine preddiplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku su u sklopu kolegija Neprofitni marketing pod vodstvom prof.dr.sc. Mirne Leko Šimić i asistentice Ane Pap, mag.oec., rješavali marketinški poslovni slučaj iz poslovanja Muzeja vučedolske kulture iz Vukovara.
Riječ je o nastavku suradnje Ekonomskog fakulteta s javnim
institucijama koja je započeta u listopadu 2015. godine kada su
studenti na kolegiju Marketing-strategije pod vodstvom doc.dr.sc.
Marije Ham rješavali poslovne slučajeve „Memorijalnog centra
Domovinskog rata Vukovar“.
Najuspješniji studenti su u srijedu, 04.05.2016. godine održali
prezentacije svojih marketinških strategija pred predstavnicima
muzeja, direktorom marketinga Darkom Bilandžićem i kustosicom
Muzeja Mirnom Crnković, koji su ih potom nagradili priznanjima
koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu
prilikom budućeg zapošljavanja.
Prvo mjesto u izradi poslovnog slučaja Muzeja vučedolske kulture
osvojio je tim studenata: Jacoby Ines, Oužecky Antonela, Papić
Daniela i Raspudić Nives; drugo mjesto osvojio je tim studenata:
Botkuljak Marta, Budimir Bruno, Greger Boris, Mihić Mia i Sendić
Kristina dok je treće mjesto osvojio tim studenata: Ćurdo Ivana,
Fauković Mateja, Jukić Dijana, Kursar Antonio i Yousri
Heba.
Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Muzeja Vučedolske
kulture iz Vukovara rezultat je obostranih nastojanja
implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize
dane u poslovnim slučajevima (case study) koristit će se u
promišljanju marketing-strategije u stvarnom poslovanju Muzeja, a
na smjeru Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se
i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz
prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja
stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Povećanju današnjeg broja posjetitelja zasigurno doprinosi i Zeleni četvrtak, manifestacija kojom se želi potaknuti građane na, prije svega, usvajanje zdravih prehrambenih navika
-
Autor teksta i fotografije: Ana Pap, mag.oec.
Izdvojeno
-
Donosimo vam recept za skuhati pravi baranjski fiš paprikaš i domaću tjesteninu
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
Reci što misliš!