slavonia.travel

Pet slavonskih županija predstavilo jedinstvenu turističku platformu

PR objava

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je
predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički
predstavljaju najjači turistički aduti pet županija –
Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske,
Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda,
gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni
odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…,
Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u
vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi
na socijalnu distancu, no – s druge stane – želi se uživati u
slobodi koju putovanja pružaju.

“Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o
našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti,
okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički
provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je
komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za
putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija”, istaknula je
Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera
Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za
Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit
prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje
specifičnosti.

“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice,
pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i
koji je zajednički nazivnik”, istaknula je  
Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam
te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki
očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno, a
vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez
gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno
odgovaraju na te zahtjeve.

“Slavonia.Travel ima dvije dimenzije – destinacijsku i
proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se
korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima
weba. Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web
stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji,
servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
Primarna funkcija nove web platforme je pozitivan utjecaj na prve
 tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju –
inspiracija, razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake
na tom putu, putovanje, itinerer…, korisnik i dalje koristi
postojeće web stranice”, ističe Hrabren Suknaić,
direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta
Slavonia.Travel.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari