
Uz provođenje svih vještina usvojenih tijekom obrazovanja, imali su priliku vidjeti i naučiti nove vještine iz primjera dobre prakse zemalja domaćina
Medicinska škola Osijek provodi zanimljivi i bogati Erasmus+ projekt pod nazivom ”HEAL: Honor Educate Aid Learn”.
Projektom su predviđene i provedene dvije mobilnosti učenika, i to svaka u trajanju od 12 dana u Osnabrucku (Njemačka) i Bragi (Portugal).
Projekt je prijavljen s ciljem što bolje integracije učenika na tržište rada. Nakon školovanja, učenicima potrebna su znanja o novim vrstama uređaja i opreme koja se koristi u zdravstvu, poznavanje trendova i noviteta poput integrirane skrbi za starije, telemedicine, korištenja robotike i shvaćanje holističkoga pristupa zdravlju razumijevanjem i primjenom integrativnih praksi koje uključuju kombinaciju tradicionalne medicine i alternativnih terapija za poboljšanje općega blagostanja pacijenata.
Prva mobilnost provedena je od 17. veljače do 1. ožujka. AMEOS (Osnabruck, Njemačka) bila je domaćin učenicima i nastavnicima koji su uključili šestero učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege i šestero učenika smjera fizioterapeutski tehničar/tehničarka te dvoje nastavnika u pratnji.
Učenici su se odlično snašli u novim uvjetima, provodeći već usvojene vještine
Druga mobilnost provedena je od 3. do 15. ožujka. APLICAPROPOSTA LDA (Braga, Portugal) osigurala je zdravstvene ustanove za provođenje stručne prakse za 17 učenika koji su se odnosili na osmero učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege, dvoje učenika smjera sanitarni tehničar/tehničarka, dvoje učenika smjera farmaceutski tehničar/tehničarka, troje učenika smjera dentalni tehničar/tehičarka i dvoje učenika smjera zdravstveno laboratorijski tehničar/tehničarka te troje nastavnika u pratnji.
Učenici odlično su se snašli u novim uvjetima. Uz provođenje svih vještina usvojenih tijekom obrazovanja, imali su priliku vidjeti i naučiti nove vještine iz primjera dobre prakse zemalja domaćina.
Uz stjecanje novih znanja i vještina, važno je i razvijanje socijalnih vještina kao što su prilagodba, komunikacija i suradnja, timski rad, točnost i poboljšanje komunikacije na engleskome jeziku. Poslijepodneva i vikendi bili su, stoga, rezervirani za obilaske i druženja.
Tako se jačaju ne samo ključne strukovne kompetencije, već se potiče upoznavanje novih ljudi i kultura, ali i vršnjačko druženje, razvijajući svijest o zajedničkim vrijednostima, načelu jedinstva i raznolikosti te društvenoj, kulturnoj i povijesnoj baštini.