Lifestyle / Ostalo

Kroz četiri dana

U Graditeljsko-geodetskoj školi održano je domaćinstvo u Erasmus+ projektu

U Graditeljsko-geodetskoj školi održano je domaćinstvo u Erasmus+ projektu
PR

Cilj projekta osvještavanje je rodne i društvene ravnopravnosti, razvoj digitalnih kompetencija i kreativnosti te inkluzija učenika s posebnim odgojnoobrazovnim potrebama

Graditeljsko-geodetska škola Osijek od 2019. godine intenzivno sudjeluje u Erasmus+ programu u nadležnosti Agencije za mobilnost i programe Europske unije. Ovogodišnji projekt naziva Inclusive Equal Tales provodi se u okviru ključne aktivnosti dva programa Erasmus+ (Suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse).

Nositelj i glavni koordinator projekta škola je iz Njemačke (Berlin), a uz Graditeljskogeodetsku školu Osijek, partneri su i dvije škole iz turskog Izmira te škola iz Grčke (Atena). Projekt traje godinu dana, a projektne aktivnosti realizirat će se putem mobilnosti učenika i nastavnika.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Prva mobilnost nastavnika ostvarena je u Graditeljsko-geodetskoj školi Osijek. Koordinatorica Eramus+ projekta Graditeljsko-geodetske škole Osijek, prof. Mia Dodig, sa svojim je školskim projektnim timom koji čine gotovo 15 nastavnika iz kolektiva osmislila niz aktivnosti za profesore i učenike u svrhu ostvarivanja ciljeva projekta. Cilj projekta osvještavanje je rodne i društvene ravnopravnosti, razvoj digitalnih kompetencija i kreativnosti te inkluzija učenika s posebnim odgojnoobrazovnim potrebama. Analizom tradicionalnih bajki zemalja sudionica projekta učenici predstavljaju rodne uloge prikazane u bajkama, a zatim rekonstuiraju bajke u svrhu prikazivanja rodne ravnopravnosti.  

Učenici i profesori Graditeljsko-geodetske škole Osijek iskazali su zainteresiranost za projektnu temu te izrazili želju za sudjelovanjem u projektnim aktivnostima. Veliki broj učenika i nastavnika prepoznao je prednosti sudjelovanja u projektnim aktivnostima. 

Tako su prvi dan mobilnosti, 21. ožujka, profesori sudjelovali na dramsko-pedagoškoj radionici prof. Stele Macakanje Baćić, u kojoj su se raznim dramskim tehnikama predstavili na svim jezicima, a pokretom i osmišljavanjem vlastitoga multikulturalnoga loga dublje upoznali i povezali.

Profesori su mogli čuti detalje o hrvatskom obrazovnom sustavu tijekom izlaganja koordinatorice projekta prof.. Mie Dodig, a bilo je prilike i za usporedbu obrazovnih sustava zemalja iz kojih partneri dolaze. Turska profesorica Seher Akas Helmi upoznala je sve sudionike s temom projekta i projektnim aktivnostima. Gosti su upoznali naš grad i kulturu uz vodstvo turističkog vodiča Domagoja Butkovića.

U srijedu, 22. ožujka održana je radionica školskih stručnih suradnica Marine Matić i Tee Tadić na temu rodnih uloga (Gender roles). Uslijedilo je učeničko predstavljanje tradicionalnih bajki te mogućnosti pisanja bajki u drugom obliku (s izmijenjenim rodnim ulogama likova). Tema okruglog stola bile su izabrane tradicionalne bajke Grčke, Njemačke i Turske. Popodne je bilo rezervirano za izlet u Kopačkom ritu.

U četvrtak, 23. ožujka predstavljeni su digitalni alati i aplikacije koje će se koristiti tijekom projekta, a potom je prof. Amalija Bošnjak održala zanimljivo predavanje na temu korištenja dominantnih boja u bajkama i njihovom značenju (Female colors in tales). Sudionici su posjetili i Muzej Slavonije kojim ih je provela Jasenka Ricl, a Muzej školjaka i vodenog svijeta predstavio im je Vladimir Filipović iz udruge Gloria Maris. Večer je bila rezervirana za završnu večeru u restoranu Pepe Hotela Osijek.

U petak su se svi dobro razbudili uz Morning gym Snježane i Tee Merčep i pomalo plesa, nakon čega je uslijedilo planiranje budućih mobilnosti, aktivnosti te diseminacije rezultata projekta. Završnu ceremoniju dodjele certifikata vodio je Krešimir Stiner, zamjenik ravnatelja, koji je uručio certifikate partnerima i školskom projektnom timu.  

Graditeljsko-geodetska škola Osijek od 2023. godine dobitnik je i Erasmus Akreditacije u strukovnom obrazovanju - akreditacije koja omogućuje trajno financiranje projekata do 2027. godine. Sudjelovanje u Eramsus+ projektima i njihovi benefiti od velike su važnosti za učenike i školski kolektiv.


Izdvojeno

Reci što misliš!