Lifestyle / Ostalo

24. i 25. ožujka

Održala se prva međunarodna konferencija „Kreativni pristupi učenju i podučavanju“

Održala se prva međunarodna konferencija „Kreativni pristupi učenju i podučavanju“
PR

Namjera konferencije bila je okupiti sve stručnjake i znanstvenike koji su u svome radu usmjereni na propitivanje tradicionalnog i suvremenog pogleda na kreativnost i stvaralaštvo te na promicanje novih pristupa u učenju i podučavanju u kojima se naglasak stavlja na stvaralaštvo, odnosno na kreativno djelovanje i izražavanje

Prva međunarodna konferencija „Kreativni pristupi učenju i podučavanju“ (First internationalconference CALT: "Creative Approaches to LearningandTeaching") održana je 24. i 25. ožujka na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti i na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti.

Namjera konferencije bila je okupiti sve stručnjake i znanstvenike koji su u svome radu usmjereni na propitivanje tradicionalnog i suvremenog pogleda na kreativnost i stvaralaštvo te na promicanje novih pristupa u učenju i podučavanju u kojima se naglasak stavlja na stvaralaštvo, odnosno na kreativno djelovanje i izražavanje.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Konferencija također se bavila metodološkim pitanjima istraživanja kreativnosti, ulogom učitelja u poticanju i razvoju kreativnosti, mogućnostima ostvarivanja novih kreativnih praksi u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju, pitanjem uloge kreativnog mišljenja u digitalnom dobu te stavovima učitelja i učenika o nastavnim metodama kojima se potiče učenike na kreativno izražavanje.

Organizatori konferencije bili su Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima. Konferencija održavala se pod pokroviteljstvom Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Osječko-baranjske županije.

U organizaciji ove konferencije također su pomogli Turistička zajednica grada Osijeka, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije i izdavačka kuća Školska knjiga. Na konferenciji okupilo se 282 sudionika iz 17 različitih zemalja (Belgija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Francuska, Hrvatska, Irska, Island, Mađarska, Makedonija, Njemačka, Portugal, Rumunjska, SAD, Slovenija, Srbija, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo). Konferencija održavala se u Osijeku na dvije lokacije: na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti (Aula Magna) i na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti.

Plenarna izlaganja održali su dr. sc. Pamela Burnard, profesorica umjetnosti, kreativnosti i obrazovanja sa Sveučilišta u Cambridgeu, UK (FacultyofEducation) i dr. sc. Vlad Glaveanu, redoviti profesor sa Sveučilišta u Dublinu (Irska) i Sveučilišta u Bergenu (Norveška).

Konferencija nastavila se u petak poslijepodne i u subotu cijeli dan na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti s vrlo bogatim programom. U nastavku konferencije izložen je tako 151 rad, 139 na konferenciji (261 sudionik) i 12 na Forumu studenata (23 sudionika). Na konferenciji u četiri je paralelne sekcije predstavljen 121 rad putem usmenih izlaganja, izloženo je 10 postera i održano osam radionica. Na Forumu studenata održano je sedam usmenih izlaganja i pet radionica. Studenti došli su iz četiri različite zemlje i sa šest različitih sveučilišta.

U razgovoru izv. prof. dr. sc. Vesna Svalina, predsjednica organizacijskog odbora konferencije CALT, ističe kako su „sudionici konferencije tijekom ova dva dana, imali priliku čuti niz inspirativnih govora i prezentacija, koji su ih potaknuli na razmišljanja o novim načinima podučavanja i učenja. Od temeljnih istraživanja do primjera najboljih praksi, svaka prezentacija bila je prilika da se proširi znanje i razumijevanje o različitim aspektima obrazovanja. Razmotrili smo brojne kreativne pristupe koji su primjenjivi u različitim kontekstima obrazovanja, a koji mogu doprinijeti poboljšanju kvalitete nastave i uspjeha učenika.“


Izdvojeno

Reci što misliš!