Na dva dana
OŠ Jagode Truhelke predstavila svoj program učiteljicama iz Poljske partnerske škole
Učiteljica poljskog jezika Karina Puls, učiteljica matematike Dorota Sochiera te ravnateljica Weronika Żymełka bile su u dvodnevnom pripremnom posjetu Osijeku i školi, od 9. do 10. ožujka, kako bi dogovorili ciljeve i planirane aktivnosti za mobilnost s učenicima koje će se provesti u svibnju ove godine
Osnovnu školu Jagode Truhelke prošlog su tjedna posjetile učiteljice i ravnateljica kompleksa osnovne škole i vrtića ZSP Rudnik iz mjesta Rudnik u Poljskoj. Poljska partnerska škola sa svojim projektom pod nazivom „Škola sa zdravim pristupom“ tek započinje svoj put u KA1 mobilnostima unutar Erasmus+ programa, a OŠ Jagode Truhelke s veseljem je prihvatila poziv na suradnju te imala čast biti njihovim prvim domaćinom u provedbi navedenog projekta.
Učiteljica poljskog jezika Karina Puls, učiteljica matematike Dorota Sochiera te ravnateljica Weronika Żymełka bile su u dvodnevnom pripremnom posjetu Osijeku i školi, od 9. do 10. ožujka, kako bi dogovorili ciljeve i planirane aktivnosti za mobilnost s učenicima koje će se provesti u svibnju ove godine.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Nekretnine su na istoku još uvijek najjeftinije, ali se bilježi snažan porast cijene u Osijeku
-
Na Svjetski dan glazbe i prvi dan ljeta rock ikona će za Slavonce pripremiti koncert za pamćenje
-
U prometnoj nesreći nije bilo ozlijeđenih osoba
Petero učenika njihove škole, od 6. do 8. razreda, u pratnji učiteljica i ravnateljice bit će gosti OŠ Jagode Truhelke od 8. do 12. svibnja, u tjednu kada obilježavaju Dane škole i pripremaju se za proslavu i obilježavanje 140 godina postojanja škole. Prvog dana posjeta, djelatnice su prisustvovale nastavnim satima u nekoliko razrednih odjela te su istaknule kako su se u navedenoj osječkoj školi osjećale kao kod kuće i bile su oduševljene pripremljenim aktivnostima.
Nakon susreta i dobrodošlice, učiteljice i ravnateljica posjetile su nastavni sat učiteljice engleskog i njemačkog jezika Katarine Ćorković Matančić koja je sa svojim učenicima pripremila glazbeno-scenski nastup. Učenici šestih razreda pjevali su i svirali poljsko-ukrajinsku narodnu pjesmu Hej sokoły! čija je izvedba, pod vodstvom učiteljice Katarine, impresionirala djelatnice koje su vrlo rado zapjevale zajedno s njima.
Učenici koji pohađaju nastavu njemačkog jezika na istom su satu izveli i dramsku točku u kojoj su uprizorili ulomak teksta kojeg su nedavno učili i time razveselili te nasmijali prisutne gošće. Osmaši su zatim poveli zanimljiv razgovor s gošćama u kojem su im predstavili brojne i uspješne aktivnosti te međunarodne projekte na nastavi engleskog i njemačkog jezika gdje uz jezične, razvijaju i unaprjeđuju i svoje IKT vještine.
Učenici su ih htjeli bolje upoznati pa su im postavljali pitanja o njihovoj školi, kraju, učenicima i aktivnostima koje provode. Susret je priveden kraju u vrlo veseloj atmosferi, a gošće su osmašima poželjele sreću na nadolazećim nacionalnim ispitima te su naknadno videoporukama na tri jezika, poljskom, engleskom i njemačkom, zahvalile učenicima i učiteljici Katarini.
Na sljedećem satu kod učiteljice engleskog i njemačkog jezika Iris Zorić, djelatnicama su učenici sedmih razreda prezentirali interaktivnu uporabu različitih digitalnih aplikacija i web alata koje učestalo koriste u nastavi i za nastavu engleskog i njemačkog jezika.
Na početku su ih bolje upoznali i videosnimkom proveli kroz školu. Pokazali su im primjere i svoje uratke poput reklama, čestitki, videosnimki i digitalnih knjiga na oba strana jezika iz aplikacija Voki, Book Creator, Padlet, YouTube itd. Otkrili su kako surađuju s učenicima i učiteljima u inozemstvu kroz mnogobrojne međunarodne aktivnosti i projekte, što itekako doprinosi razvoju govornih i jezičnih vještina učenika te njihova samopouzdanja. Gošće su bile jako zadovoljne prezentacijama učenika na engleskom i njemačkom jeziku te su poželjele susret ovjekovječiti zajedničkom fotografijom.
Učenici petog razreda na satu razrednika kod učiteljice informatike Đurđice Janković prezentirali su razredna pravila i pravila ponašanja u školi koja su izrađivali u web alatu Book Creator. Goste pozdravili su i učenici 1. b razreda pjesmicom Zvončić u proljeće koju su otpjevali i odsvirali zajedno sa svojom učiteljicom Dobrilom Maričić.
Proljeću su se pred gostima veselili i učenici 3. c razreda i njihova učiteljica Silvija Petrović, otpjevavši pjesmu Ode zima.
Učenici 7. c razreda na vrlo zanimljiv način poželjeli su gostima dobrodošlicu na satu kemije gdje su učili o izotopima. Radili su u skupinama te su dobili zadatak napisati simbol određenog kemijskog elementa koji im je zadala učiteljica kemije Sanja Merdić.
Predstavnici svake skupine izašli su ubrzo pred ploču i stali jedan pokraj drugoga, a zatim su okrenuli i podignuli listove papira na kojima su velikim slovima pisali simboli zadanih elemenata. Pročitavši slova simbola kemijskih elemenata redom, gošće su odmah uočile dobivenu riječ „Powitanieu“ koja na poljskom znači „dobrodošli“ te su s veseljem zapljeskale učenicima.
Grčku mitologiju uprizorili su i prikazali učenici 5. b razreda na satu povijesti kod učiteljice Lene Cvenić Lijić. Weronika, Dorota i Karina tako su imale prilike vidjeti i zanimljive rekvizite grčkih bogova koje su u skupinama izradili petaši. Nakon posjeta nastavi, u školskoj čitaonici održao se susret na kojem su gošće prezentirale svoju školu. Doznali su da školu pohađaju 93 učenika te da je u najmanjem razrednom odjelu pet, a u najvećem 17 učenika. Na kreativne načine obilježavaju brojne prigodne dane tijekom godine.
Zaključili su i da je njihov obrazovni sustav vrlo sličan njihovom. Učiteljica tehničke kulture i informatike Višnja Cvek, kao koordinatorica prošlog međunarodnog KA2 projekta Transforming FabLabs into SteamLabs, predstavila je aktivnosti i rezultate rada unutar projekta, kao i svoj rad s učenicima u STEM području. Knjižničarka i koordinatorica KA1 projekta i Erasmus+ akreditacije, Irena Bando, predstavila je gošćama aktualni KA1 projekt Krea(k)tivnost suvremenog učenja.
Školska psihologinja Martina Ivandić upoznala je Poljakinje s radom s darovitim učenicima i identifikacijom darovitosti u našoj školi. Zajedno s pedagoginjom Anom Vukojević, prezentirala je i prošlogodišnji projekt proveden u suradnji s osječkom udrugom Klikeraj koji je rezultirao kreativnim i zanimljivim radovima darovitih učenika.
Nakon vrlo uspješnog susreta u školi, gošće su odveli u Dječje kazalište Branka Mihaljevića, gdje ih je srdačno dočekala voditeljica Tatjana Grganović. Provela ih je kroz kazalište koje naši učenici često posjećuju i upoznala ih s aktivnostima koje se odvijaju u njemu tijekom godine. Učiteljicama se kazalište jako svidjelo, posebno gledalište sa šarenim sjedištima te krojačka soba, s kako kaže Karina, umjetničkim štihom, u kojoj nastaju kostimi. Voditeljica Tatjana gošće je na kraju razveselila poklonivši im nekoliko plakata različitih predstava.
Sljedećeg dana, u petak, 10. ožujka, učitelj povijesti Benjamin Lamza i pedagoginja, koordinatorica ovog posjeta, Ana Vukojević, gošće su odveli u Baranju. Posjetili su Park prirode Kopački rit, čije su ljepote oduševile djelatnice poljske osnovne škole. Pun pogodak bio je i posjet Prezentacijsko-edukacijskom centru Tikveš i istoimenom dvorcu gdje su gošće uživale u interaktivnoj izložbi te su odlučile vratiti se zajedno s učenicima i ponoviti posjet u svibnju.
Pune lijepih iskustava i dojmova, uz zahvalnost na vrlo srdačnom gostoprimstvu djelatnicima naše škole, Weronika, Dorota i Karina vratile su se u Rudnik te završile svoj pripremni posjet za nadolazeću mobilnost s učenicima koji, kako nam kažu, nestrpljivo i s uzbuđenjem iščekuju svibanj i ponovni dolazak u školu.
Izdvojeno
-
Završavaju se posljednji detalji na stadionu na Pampasu
-
Skriveni sadržaj, kojem se može pristupiti samo na stolnom računalu ili TV-u, pomiješan je s više od 5500 filmova i emisija
-
Trenutno su otvorene menadžerske i inženjerske pozicije, kao i niz radnih mjesta u operacijama, opskrbnom lancu, financijama i ljudskim resursima
-
Uskoro se očekuje i postavljanje samog naziva na moćnu LED fasadu stadiona
Reci što misliš!