Lifestyle / Ostalo

Edukacija profesora

Završio je prvi projekt u okviru Erasmus+ akreditacije u I. gimnaziji Osijek

Završio je prvi projekt u okviru Erasmus+ akreditacije u I. gimnaziji Osijek
Ivana Štiglec

Ciljevi koje škola želi ostvariti kroz projekte pod akreditacijom su implementacija novih kurikuluma na učinkovit način, daljnji razvoj IKT vještina nastavnika, jačanje međupredmetne suradnje, poticanje socijalno-emocionalnog učenja kako bi se potaknulo zdravo i prilagođeno funkcioniranje djece narušeno pandemijom, jačanje nastavničke profesije i stvaranje pozitivne školske klime

I. gimnaziji Osijek prošle je godine na natječaju Agencije za mobilnost i programe EU za dodjelu Erasmus akreditacija u području obrazovanja odraslih, strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te odgoja i općeg obrazovanja dodijeljena akreditacija. Akreditacija za razdoblje od 2021. do 2027. godine omogućuje lakši pristup financiranju ustanovama iz područja odgoja i općeg obrazovanja u okviru Ključne aktivnosti 1 u programu Erasmus+.

Ciljevi koje škola želi ostvariti kroz projekte pod akreditacijom su implementacija novih kurikuluma na učinkovit način, daljnji razvoj IKT vještina nastavnika, jačanje međupredmetne suradnje, poticanje socijalno-emocionalnog učenja kako bi se potaknulo zdravo i prilagođeno funkcioniranje djece narušeno pandemijom, jačanje nastavničke profesije i stvaranje pozitivne školske klime.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Prvi projekt u okviru Erasmus akreditacije započeo je početkom prošle školske godine i završava krajem studenog ove godine. Dvanaest nastavnika I. gimnazije Osijek u ovih petnaest mjeseci prošlo je niz stručnih usavršavanja u inozemstvu. Profesorica Lidija Begić je u studenom prošle godine otvorila naš projekt kroz pohađanje tečaja u Pragu pod nazivom ''Going Digital in an Innovative Classroom''.

Sudionici su radili na poticanju kritičkog i kreativnog razmišljanja učenika, rješavanju problema i jačanju vještine donošenja odluka. Intenzivno su koristili IKT te osvijestili kako se aktivno uči kroz igre, posebice igre na otvorenom. Izrađivali su web stranice, kvizove, jačali prezentacijske vještine i sl.

Kako bi proširili svoja znanja u području socijalno-emocionalnog učenja profesori Alen Žuškić i Maja Huis sudjelovali su na dva tečaja u Ljubljani pod nazivom ''Developing Emotional Intelligence'' i ''Teaching Character-Positive Psychology for Every Teacher''.

Profesor Matija Lucić odradio je prvi job shadowing za našu školu hospitirajući na nastavi povijesti u helsinškoj školi Kallion. Upoznao se s radom nastavnika, stručnih suradnika te s finskim obrazovnim sustavom. Profesor Vjeran Matičić pohađao je tečaj u Helsinkiju pod nazivom ''Introduction to the Finnish Education Model'', tijekom kojeg se upoznao s brojnim inovativnim metodama i pristupima u poučavanju.

Profesorica Radmila Završki provela je tjedan dana u Malagi na tečaju pod nazivom ''Innovative Teaching Methods''. Tečaj se bavio pitanjima samog koncepta inovativnog poučavanja, što(ni)je inovativno poučavanje, kako se implementira u kurikulum, koje su to metode zastupljene u takvom načinu poučavanja, npr. igrifikacija u nastavi, izvanučionička nastava, blended learning, hibridna nastava i učinkovito korištenje digitalnih alata.

Profesorica Margareta Princip provela je tjedan dana u Budimpešti na tečaju ''Social and Emotional Learning for Successful Schools'' na kojemu su se sudionici bavili različitim aspektima socijalno-emocionalnog učenja. U svibnju ove godine profesorica Gordana Dragušica odradila je drugi job shadowing u jednoj danskoj gimnaziji u blizini Kopenhagena.

Profesorica Ella Rakovac-Bekeš je u lipnju sudjelovala na tečaju ''From STEM to STEAM Education: A New Learning Approach'' koji je održan u Barceloni. Sudionici su kroz vrlo praktične aktivnosti stekli znanja i vještine kako poučavati STEM predmete koristeći lokalne znamenitosti u okruženju, imajući na umu potrebu za zadovoljavanjem kreativnosti i interdisciplinarnosti ovoga područja.

Koordinatorica projekta Ivana Štiglec također je sudjelovala na jednom tečaju u Barceloni koji je bio namijenjen nastavnicima stranih jezika. Tečaj ''The Best Digital Tools for Language Teachers'' upoznao je polaznike s nizom korisnih aplikacija i digitalnih alata primjenjivih u nastavi stranog jezika.

U ovoj školskoj godini održane su i zadnje dvije aktivnosti u sklopu prvog projekta. Profesorica Maja Abramić-Peterlić provela je tjedan dana u Malagi na tečaju pod nazivom ''Intelligent Assessment and Evaluation'' na kojemu su se sudionici bavili različitim vrstama vrednovanja, važnošću formativnog vrednovanja u nastavi i raznim alatima za vrednovanje.

Zadnja aktivnost bila je treći job shadowing tijekom kojeg je profesorica Tanja Ivković promatrala nastavu engleskog jezika u jednoj budimpeštanskoj partnerskoj školi. Radi se o bilingvalnoj školi koja je bila izvrstan domaćin, a nastavnici engleskog jezika pokazali su profesorici različite aspekte svoje nastave stranog jezika.

Profesori I. gimnazije Osijek su nakon odrađenih aktivnosti sve naučeno primijenili u svojoj nastavi, podijelili s kolegama u i izvan škole što su naučili, te izradili niz scenarija poučavanja.


Izdvojeno

Reci što misliš!