Lifestyle / Kino

Recenzija filma: Alex Cross (2012)

Recenzija filma: Alex Cross (2012)

Ovaj tjedan u Cinestar kina došla su 2 nova hita, novi dio horor serijala „Paranormalno 4“ i novi film redatelja „Brzih i žestokih“ Roba Cohena, triler „Alex Cross“ i ovaj tjedan ćemo se malo njime pozabaviti.

alex-cross

U novom nastavku ulogu spretnog detektiva Alexa Crossa, specijalista za teške zločine, Morgan Freeman je prepustio svom mlađem kolegi Tyleru Perryu, čiji je zagovornik bio i sam Cohen.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Priča filma je ista kao i u većini ovakvih (ne)djela. Ona se naravno bazira na još jednoj igri mačke i miša gdje psihopatski ubojica (odličan Matthew Fox) terorizira više slojeve Detroita i jedini koji mu može stati na put je dr.Cross i njegov tim.  Vodeći utrku s vremenom Cross doživljava i osobnu tragediju gdje mu jedini cilj postaje osveta i konačni obračun sa smrtonosnim protivnikom.

Prijašnja dva nastavka o detektivu Alexu Crossu su bila odlično prihvaćena, kako od strane kritike tako i od strane publike. Zasluge za to najviše pripadaju legendarnom  Freemanu koji je na filmsko platno i više nego uvjerljivo prenio lik iz knjiških uspješnica. Za novi dio odabrana je ekipa na čelu sa uspješnim redateljem Robom Cohenom i novim glavnim glumcem Tylerom Perryem te ostatkom glumačke postave koju predvode Fox i Jean Reno. Svi faktori za uspjeh su bili tu no na kraju svega rezultat je razočaravajući.

Ne znam odakle bih prvo krenuo. Režija je užasna, kadrovi borbi su toliko ispresijecani i mutni da se zapravo ne razumije tko koga tu mlati i prilično je začuđujuće da si je jedan autor Cohenovog kalibra ovakvo što dozvolio.  Gluma je toliko neuvjerljiva da su i trileri iz 70-tih godina prošlog stoljeća uvjerljiviji. Rečenice su toliko klišeizirane da su kod nekih gledatelja više izazivale podsmijeh nego neku ozbiljnu reakciju i suosjećanje.

Što se tiče kemije između Perrya i njegovog filmskog partnera Burnsa ona se osjeti na trenutke, ali za ovakve buddy-buddy filmove je to dosta loše.

Scenarij je priča sama za sebe. Dovoljno je samo reći da ako ste pogledali  dva-tri filma ovakve vrste sve će vam biti poznato u prvih pola sata filma.  Šteta, jer iz same najave film je dosta obećavao i na neki način je trebao revitalizirati ovaj filmski žanr gdje u zadnje vrijeme nije bilo nekih kvalitetnih uradaka.

Od pozitivnih stvari treba izdvojiti arhitekturu Detroita koja je zbilja impresivna i naravno Matthewa Foxa. Glumac koji je postao popularan u megauspješnoj seriji “Izgubljeni“  ovdje je toliko uvjerljiv u svojoj ulozi da ga je baš gušt gledati. Nadam se da će mu ova uloga otvoriti vrata nekih boljih i većih uloga jer stvarno ima potencijala i žalosno bi bilo ako bi mu se karijera bude kretala po ovakvim projektima.

Preporuka je da ovoga tjedna radije pogledajte neki drugi film iz bogate Cinestarove ponude (odlični Looper npr.) ili se čak prošetate do novootvorene Uranie i bacite oko na neke stare filmske klasike koji je se projiciraju ovaj vikend.

OCJENA: 5/10

PIŠE: PERICA BERNHARDT

Izdvojeno