Mladi u kulturi
U prostoru Stare pekare predstavljena znanstveno-istraživačka studija „Kreativna industrija grada Osijeka“
Projekt je realiziran tijekom 2020. godine te je unatoč krizi izazvanoj virusom COVID-19 ostvario rasprave o svih 12 sektora kreativne industrije
U prostoru Stare pekare predstavljena je znanstveno-istraživačka studija „Kreativna industrija grada Osijeka“ koja je nastala u sklopu projekta MUK – Mladi u kulturi koji je financiran iz programa ERASMUS+.
Projekt je nastao zbog nedovoljnog uključivanja mladih u razvoj lokalne zajednice i stvaranje lokalnih politika, posebice onih koje se u velikom dijelu orijentiraju na mlade, a zajednički su ga proveli Grad Osijek, PRONI Centar za socijalno podučavanje i Andizet Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Zbog utvrđene bakterije Listeria monocytogenes povlači se dimljena kobasica
-
Prva u ponedjeljak će kuhati učiteljica i rehabilitatorica Senka Žigić Leljak, koja će večeru spraviti u Belom Manastiru
Projekt je realiziran tijekom 2020. godine te je unatoč krizi izazvanoj virusom COVID-19 ostvario rasprave o svih 12 sektora kreativne industrije (arhitektura, dizajn, vizualne umjetnosti, audio-vizualne umjetnosti, glazba, izvedbene umjetnosti, baština, knjiga i nakladništvo, primijenjene umjetnosti, mediji, oglašavanje i tržišne komunikacije te računalne igre i novi mediji).
U raspravama je sudjelovalo gotovo 500 sudionika iz redova stručnjaka zaposlenih u sektorima kreativne industrije, uključujući i mlade osobe koje su svojim obrazovanjem ili djelovanjem povezani sa sektorom kreativne industrije, a završni rezultat su Preporuke za pripremu novog dokumenta Strategija kulturnog razvitka grada Osijeka koje su tijekom predstavljanja službeno uručene zamjenici osječkog gradonačelnika Jasenki Crnković.
"Ovo je jedan vrlo važan predkorak u izradi strategije kulture grada Osijeka čija je izrada predviđena u 2022. godini za što smo proračunom osigurali sredstva u iznosu od 200.000 kuna. Strategija je ključna za formiranje i pozicioniranje Osijeka kao kreativne industrije kako bi on bio prepoznatljiv kao centar kulture, a posljedično i gospodarstva", izjavila je zamjenica Crnković.
Svrha Strategije je osnaživanje i rast umjetnosti i kulture, ali i doprinos razvoju kreativnih industrija u gradu Osijeku tijekom predstojećeg razdoblja kako bi se poboljšala kvaliteta života građana, doprinijelo regionalnom razvoju te osigurala međunarodna prepoznatljivost umjetnosti, kulture i kreativnih industrija grada Osijeka.
Izdvojeno
-
Moša je oduvijek bila poznata i kao pravi gradski kvart iliti, bolje rečeno, firtl u kojemu su živjeli pravi gradski dečki i cure koji su se uvijek, osim sitnih kavgi s Retfalčanima, držali zajedno
-
Nakon devet godina života u Irskoj kući se vratio i Osječanin Dino Dželihodžić
-
Kratka imena, dva sloga, to su trendovi: Liam, Noel, Lota, gotovo je doba Štefanija i Terezija
-
Reci što misliš!